yigitinannesii1 ay benim ilk peynirli çitos cekti canim ama o zaman nedense hicbir markette bulamamistik😀 araya araya tee ucradaki bi bakkalda kalan son 2paketi almisti eşim. Bide salkim domatesler oluyo ya kokulu boyle mis gibi, çökelek, zeytinyağı, sicak ekmek bana bana yemelik diye o gece sabahi zor etmistim😃 bide hergun turunc toplardim bizim buralarda yolda agaclari var, her sabah 1 bardak icerdim aç açına. İs yerindekiler cocuk icerde tursu oldu artik icme derlerdi🤣 ama 9ay boyunca kusmaktan helak vaziyetteydim, hala bulantinin kalintisi kaldi sehirici minibuse bile binsem midem bulaniyo artik🤷