vivivi kubra534_ süt parası değil bu ya çalışan anneler için doğum parası geçen yıl asgari ücretle çalışanlar için toplam 50 k falan yatıyordu
Krtkhrmn masterchefiniz çok teşekkürler iban tanımladım şimdi ama ücret yatar mı ekstra bir şey yapmam gerekmi 8 ay geçti çünkü doğum parası için
masterchefiniz Krtkhrmn doğum parası yaz çıkar oraya tıkla durumunu görürsün ödeme adımında yazarsa hesaba aktarabiliyorsun