biranne0 cnslsfr çok teşekkür ederim canım valla çok seviniyorum ya sizin gibi insanlara denk gelince 🙏☺️😍
biranne0 maygirl hahah valla güzel şeyler aslında bu döngü hayatta güzel şeylerin heyecanların telaşların olduğunu hissettiriyor🫠
drkrd biranne0 biz girdik neredeyse batacaktık bir sürü borç çıkartıyorlar kesintisi çok fazla birde güçlü değilseniz malesef olmuyo
drkrd biranne0 devam etmiyoruz baya borç çıktı çünkü nasıl olduğunu bilemedik el örgüsü şeyler satıyorduk biz patik yelek gibi
Eeeeeeeeeeeeee biranne0 nacizane tavsiyem eger küçük işletme kurarsanız ilk olarak trendyoldan degilde instagram dolap gardrops gibi yerlerde başlayın hem tecrübe kazanırsınız hemde potansiyelinizi görürsünüz cünkü trendyol cok kesinti yapıyor
biranne0 Eeeeeeeeeeeeee çok teşekkürler tavsiyeniz için 🙏💕ya bende Instagram gardrops gibi yerlerde kitle olustırmak satış yapmak zormuş gibi düşündüm ama bilemedim
duyguloji3478 biranne0 selam canım bende zamanında çanta satışı yaptım trendyolda ama hiç bir karın olmuyor maalesef 50 tlik çantaları anca 350ye koymam lazımdı ki elimde 100 tl kalabilsin ama aynı çantaları başka sayfalar 100 tlye bile koyuyordu adamın elinde çok stok var büyük ihtimalle çok önceden daha uyguna almış ve elinden çıkarmak için de uygun fiyata koyuyordu bu sefer rekabet zorlaşıyor yani kesinlikle çanta satmanı tavsiye etmem he satacaksan çok uyguna ve çok yüklü miktarda stok alman gerekir ki fiyatı toptancılar düşürsünler ama komisyon kargo vs derken iyi düşünmek lazım bazen kar etmek isterken zarara uğratabiliyor maalesef 🥹
biranne0 duyguloji3478 maliyette uygun şeyler satsak mesela arkadaşların dediği gibi parti malzemeleri gibi nedense takı da bana güzel geldi ama bilemedim yani
duyguloji3478 biranne0 parti malzemeleri olabilir her yerden talep olur takı da yine çeşitlilik ve farklılık gerekiyor yani herkesin sattığı tarzda şeyleri siz ilk etapta zorlanabilirsiniz fiyat bakımından dipte tutmak zorunda kalacağınızdan ama size şunu söyliyim ben elimdeki kalan çantaları pazar da bir günde sattım daha fazla karla zamanım olsa hep pazara çıkar tezgah ücreti öder satış yapmaya devam ederdim 🧸
zarifbirhanim biranne0 Tavsiyem komisyon oranlarını, iade değişim kargolarını, uygulamanın kötü yorumda verdiği cezaları göz önünde bulundurarak açmanız. Bir kere eşimle denedik malımızı bedavaya satmısız gibi bişey oldu
biranne0 zarifbirhanim tavsiyeniz için çok teşekkür ederim ☺️ ya üzüldüm sizin adınıza gerçekten karışık işlermiş ama arkadaşımla ortak açıncaz o etsy de falan yırtdısına satış yapıyordu o anlar heralde diye düşünüyorum bide biz dusuk maliyetle başlatacağız ki olmazsa geri dönüşü kolay olsun :(
kubra00k Çok riskli bilmiyorum. Beğenmediklerinde geri iade ediyorlar. Trendyolda şöyle birşey ver. Müşteri daima haklıdır. Yani sana yırtıp kırarak geri gönderse bile haklı ve ücretini iade etmek zorundasın. Ben olsam trendyolla çalışmazdım
muge_anlii biranne0 hevesini kırmak istemem ama zararlı çıkarsın çünkü biz de Trendyol satıcısıyız ciddi anlamda komisyon alıyor ve bunun için mutlaka bir şirket açman gerekiyor Çok fazla teferruatatı var yine de sen bilirsin
biranne0 muge_anlii hazır şirket var bizim zaten ama bu üzerine borçlu çıkma işi biraz sıkıntı sanki 😀