Uykusuzhergeceeee NewMomm1 kızım 3 yaşında markete gidip gelene kadar 1 saat yolda geçiyor. Anne kucağına al anne yoruldum diye diye gidiyoruz 😅
NewMomm1 Uykusuzhergeceeee hahahaha ay kol da dayanmıyor ki taşımaya bi parka gidene kadar kıçımdan soludum valla
tineanigra NewMomm1 daha küçük bir kaç aydır desteksiz yürüyordur muhtemelen ve korkuyordur sokaklar güvenli alanı değil bir de havalar soğuk rüzgar falan estiğinde rahatsız oluyordur
NewMomm1 3kedili2bebekli olabilir sürekli çıkartmaya çalışıyor ellerini tutup oyalıyorum bu seferde ayaklarını birbirine sürtüyor😂
Migrenimtutuyovalla NewMomm1 Daha çok küçük annesi bekleme büyük performansları minik kuzucuktan ☺️ 2 yaşından sonra alışır o zaman bile hemencecik yoruluyorlar 😂
Ecem__ NewMomm1 yurumek istemiyor bebek arabasi filan varsa koyabilirsiniz yorgun uykusuzda olabilir..resime bakarak tek anladigim sey sizden kopmak istemiyor
NewMomm1 Ecem__ bana düşkün değildir aslında bu kadar yeni yeni böyle oldu benek arabasında da fazla kalmak istemiyor zaten o evde kaldı ben annemdeyim
sek_kahve NewMomm1 daha küçük olduğu için şuan market mesafesi bile uzak gelebilir ona. 2 yaşından sonra adamakıllı yanında yürüyorlar genelde
suhedaaaaa NewMomm1 Bu saçların güzelliği ne böyle, benim yeğenim de böyle yapardı. Parka götürürdük ellerini cebine sokar otururdu. Huy işte şimdi çok efendi bir çocuk, ablamın diğer iki kızından güzel ev temizliyor 😹
emiyomu NewMomm1 benim oglanda boyleydi sadece parkta ve markette yurumek isterdi onun disinda hep kucakta. Simdi 22 aylik elinden bile tutturmuyo kendi yurumek istiyor 😅