Arkadaşlar oğlumla ne zaman dışarı çıksak böyle yapıyor asla yürümek istemiyor ağlıyor. Almayayım alışsın diyorum oturuyor bacağımın yanına bu sefer. 14 aylık olacak bu arada.

Nasıl alıştırabilirim? Ağlamasına takılmıyorum gezsin diyorum ama bir adım atmak istemiyor. Dizimin dibine çöküyor😂