Cihangirsmom_ canankuzy Sma da güzel ben denemedim ama kullananlar memnun sitede gördüğüm kadarıyla. Doktorunuz önermedi mi hiç mama markası ? Deneye deneye gidin doktorunuzla birlikte isterseniz. Her mama her bebeğe yaramıyor.
Cihangirsmom_ canankuzy doğduğundan beri mama veriyorum ben 2 buçuk aylıkken sütüm kesildi bizimki 3 aylık şuan 120 cc içiyor 7500 kilo. Kilo alımı çok güzel bizimkinin bize Hipp yaradı aptamil de denedik hiç beğenmedi
besra11 canankuzy ben hem anne sütü hem mama takviyesi veriyorum sma kullanıyorum çok iyi geldi kusma da olmuyor
suheyla92 canankuzy oyle bir fark yok aslinda sadece bazilari kabiz yapabiliyor bazilari gaz yapabiliyor. Biz 5 aya kadar gerektiginde hipp organik combiotic kullandik kilo alimi ck iyiydi sindirimi kolay gaz yapmayan bi mama. 5 aylikken evolvia denedim kabiz olmustu mesela. Su an bebelac gold kullaniyoruz 10 aylik oldu artik memnunum.
Ylnsln canankuzy ben sadece günde 2 kez vermeme rağmen aşırı kilo aldıran mama kesinlikle golden goat. Bebeğime ayda 1,5 kilo aldırdı
Baldanadam_ canankuzy bebegime başından beri Aptamil veriyorum kilo alımı çok iyi yani oğluma bu mama iyi geldi sizde diğer mamaları deneyerek bulacaksınız ama daha 2 aylık bu süreçten sonra hızla kilo alıyorlar bilginiz olsun biraz daha bu mamayı verebilirsiniz
canankuzy Baldanadam_ iki aylık tam 5 kilo sizce kilosu az mı az diyorlar moralim çok bozuluyor anne sütümuz de yok😔
Baldanadam_ canankuzy canım benim bebeğimde 2 aylıktı 5 kilo 100 Gr dı sonra birden almaya başladı daha çok küçük kilo alır her türlü cevredekilerin dediklerine kulak asma doktorun ne diyorsa ona göre hareket etmelisin
hatice9689 ben oğluma golden goat keçi sütlü mama kullandım aşşırı iyi kilo aldı ve bence çokta kaliteli bi mama zaten fiyatıda diğerlerinden bi tık fazla.E bebekten alıyodum hatta çoğu zaman tükeniyodu bi kaç e bebekten arayıp buluyodum