Kahverengi4 Mehtapnur yok emmiyo uyurken ağzında tutuyo sadece yarım yamalak. Uyku arasında bir iki emiyor tekrar uyuyor.
Kahvegerek Kahverengi4 merhabalar biz emzikle uyuyoruz bence uyurken eğer ağlamıyorsa çıkarın ilerde çok değişik bir hal alıp bırakmayacak bizim ki öyle emziği düştüğü an ağlıyor o yüzden yatağını bile ayıramadık. Gece elim ağzında sürekli dün üç dört emzik koyduk yanına düştükçe aldı onları böyle devam edicez gibi duruyor
Sahreyldrm Rrraaaiiinnn olmuyorsa iyi yönünden bakmak lazım tabi bide biraktirmasi var dediğiniz gibi 😊
Rrraaaiiinnn [silindi] 6 - 18alsam emzık bası buyuk oldugu ıcın agxını yormaz mı ondan dusunemedım hıc acıkcaası
Dilru Aselinannesii1312 inan bizde oyleydik baska turlu hicbir sekilde sakinlemiyordu ama buyudukce rahatladik. Gunduzleri uyku hali disinda olabildigince vermiyoruz emzik ve benide 1.5-2 saatte bir emmeye basladi sukur. Oncesinde yarim saatte bir emiyordu ya hic unutmam belki 2-3 saat oturdum basinda ve full emdi yada memede kalmak istedi. Ama gercekten buyudukce etrafin farkina vardikca degisiyorlar.
Didemxy [silindi] benim bebeğimde 3 ay 28 günlük doğduğundan beri emzik kullanıyor ama geceleri hep emzik ağzından düşüyor ikide bir emzik takiyorum sizde böyle bir durum var mi. ?
[silindi] Didemxy aynen gece bir iki defa emzik yerlestiriyorum ehe ehe diyo. Ama 3 saate bir yapıyor acıkınca uyanıyor gibi oluyor emzik yok ehe ehe yapıyo. Ben ne zaman uzanacağını tahmin ediyorum geceleri.
esradnz Ben de başta emzik taraftarı değildim ama uykuya geçişte gerçekten annenin kurtarıcısı oluyor ☺️Philips avent ultra air, ultra soft önerirm👍
Nilnil Kahverengi4 zaten emzik uykuya geçişte verilmeli gündüz vermene gerek yok dogru zamanda veriyorsun cnku bebeklern emme istegi sadece karnını doyurmakla bitmiyo
Kahverengi4 Nilnil ya gündüz de ağzında ama 🙈 çıkarınca 5dk sonra ağlamaya başlıyo emzikten önce wcye bile koşarak gidiyordum.:( ama acıktığı zaman anlayıp emziriyorum hemen, beklemiyorum emzikle oyalansın diye.
FatosYK Kahverengi4 ben hiç almam emziği ağzından kendi gece uykusuna dalınca zaten atıyor püü diye 🙃 bi de linç edenleri bu kdr takma he de geç ☺️