Uyurken alabiliyorsanıx ağzından alın. Uykuda sürekli alışırsam bırakması zor olur emzik olmadan uyuyamaz hale gelir. Benim kız da zar zor tutuyo ağzından atıyo hep bebekleri kandırması çok zormuş 😂 benim kız genelde kendi, ağzından atıyo yorulunca. Bazende emiyo sürekli bırakmıyor aç olunca genelde bende çıkartıp emziriyorum sonra veriyorum bu sefer atıyo. Alıştırmak istiyorsanız açken verin. Geceleri de ağlıyo kalkıp emziriyorum tam yatcam gene ağlamaya başlıyor emmek, için o zamanlarda veriyorum uykuya devam ediyo.