teachermom5 bence Lesitin takviyesini deneyebilirsiniz benimde bir kaç haftadır sürekli tıkanıyordu, süt incisi olmuştu önü tıkalıydı kanalın ne kadar emzirsemde tıkanıklık olduğu için tekrar edip tam boşalmıyordu. Sürekli hem elimde sağıyordum hem sıcak su torbası bende işe yaramadı. Yaklaşık 10 gündür solgar Lesitin kullanıyorum 1 sabah 1 akşam kullandığımdan beri tekrarlamadı