Kızlar sürekli sütüm donuyor düğümleniyor sagmakla da gelmiyo bıktım artık cocık 4.ayına girdi ben haftada bir kez mastit gibi oluyorum sütüm mü çok çocuk mu çekemiyo tam bosaltamıyor anlamadım sıcak kompres yapıyorum ama zor acıyorum taş gibi oldu yine benim gibi olan var mı zamanla düzeliyor mu ya da başka çözüm bulan yok mu klasik her şeyi yapıyorum sütten kesmekten başka çare bırakmıyor insana bu durum onu da istemiyorum yazık😞😞