mutire geçmiş olsun öncelikle kızım Doğdugu günden beri gazlı kolik bebek neredeyse, 2ay 26 gündür dediğin gibi gündüz herşey normal uyumaması bile, aksam olunca kıza bişeyler oluyor masajlar dualar ebi tavaf etmeler kucakta hatta bazen çarşafta sallamayı yani herşey yaptım, atak haftaları no zor geçiriyor bebekler, bide biz relactaz damlayı kullanıldık iki şişe ciddi iyi gelmişti, şimdi bıraktım eksikliği belli, huysuz mesela kucaktan başka yerde uyumuyor, bide banyo oy uyku öncesi oda iyi geliyor, eğer kolikse yani, aç hasta altı yaş olmayıp yoktan yere ağlıyorsa ki loş sessiz ortamda iyi fazla seste iyi gelmiyor, deneyim olarak yazmak istedim, kolaylıklar 🌺