mutire Deliriyorum artık bir bebek neden sebepsizce ağlar saatlerce Gazi mi var desem damla kullanıyorum ayağını karnını sıcak tutuyorum kimyon çayına da başladım bugün içmeye. Kolik mi kızım bilmiyorum beynim yandı artik. Akşam ve gece ağlama krizleri. 3 ay 13 günlük Haftamizdayiz
Matmazell_ mutire evet atak haftası canım şimdi baktım tarihlerine de Allah sabır versin 😪 sakin olmaya çalışın dicem ama pek mümkün olmıuo bazen çaresizlik bile delirtiyo insanı🤷🏻♀️
Meyrosuum mutire Benim kızım da aynı durumdaydı kolik olduğu ortaya çıktı sonra. Umarım öyle değildir. Ben zeytinyağıyla masaj yapıp hareketler yaptırıyordum sonrasında duş rahatlıyordu bir dene istersen
Baharoyku mutire benim kızımda oyleydi kolik benim bebeğim sürekli durmadan ağlar elim ayağım dolanırdı ne yapsam fayda etmiyo du simdi başka bir damlaya geçtim onunla mi bilmiyorum ama hafifledi eskisi kadar çok aglamiyo yinede gece uykumuz yok malesef eger kolik se nr yapsan fayda etmiyo bence ben cok cektim 😏 2 ay 20 günlukk
Fkiklim mutire benım kızım 5 ay 19 gunluk dusa gırdım eşimde tembihledim surekli salla beşigi uyanmasın diye ve emzirmişfim karnı bile yoktu düşün ona ragmen sallanan beşikde uyandu hergun aynı seyi yapıyo yapıyorsak uyumuyo bi derdi de yok 4 e kadar oturyo en artık saldım valla dogdu doğalı böyle gaz bitti diş basladı
mutire Matmazell_ ay Allah razı olsun canım 😔 haftasından mı baktın kaç günlük olduğundan mi 😔 gerçekten insan çaresiz kalınca çok kötü hissediyor
Denizincanii Matmazell_ su atak haftasi neye gore hesaplaniyor bir turlu bilemedim 38. Haftada 31 aralikta dogdu oglum bu tarihe gore mi beklenen dogum tarihine gore mi hesaplamaliyim bilginiz warsa cwplar msnz ?
Matmazell_ mutire baya uzun bi atak ama 19. Haftaya kadar canım 😪 estağfurullah ne demek harika haftalar uygulaması var bnde ordan baktım çizelgeden haftasından
mutire Meyrosuum canım kolik olduğu nasıl ortaya çıktı. Ben şimdilerde atak haftasına bağlıyorum 4.ay atağı ağır geçiyor derlerdi inanmazdım öyleymiş gerçekten
Aselzeynebinannesi Meyrosuum mutire en güzeli önce güzelce zeytin yağla masaj yapmak sıcak bir oda da 25 derece falan olsun ardından sıcak suya oturttup su soğuna kadar bekletmek aşırııı işe yarıyor ben benim çocuğuma böyle yapıyorum 4 aydır hatta hafiften başı falan terliyor sonrasında inanılmaz rahatlıyor görümcemin kolikmiş bebeği çareyi böyle bulmuşlar bende öyle yaptım ve o kadar rahatım ki artık mızırdanınca direk öyle yapıyorum hiç üzmüyorum çocuğu oldu ki yine devam ederse 2. Ye tekrar dolduruyorum suyu yine oturtuyorum bide calpol tamamdır 👍🏻 bi dene istersen
Baharoyku mutire zaten aynen bak benimde öyle suan gündüz leri masallah uyur uyanık kalmaz ağlamaz pek ama gece olduğunda huysuz ama benim ki kolik oldugundsn sancısı olduğu icin bu şekilde seninkinin se birseyi vardır elbet hastaneye goturdunuz mü ben goturmustum iste kolik denildi zoe kolikse
mutire Matmazell_ sağol arkadaşım bende indireyim Şimdi bu ta 19.haftaya kadar surecek öyle mi 😭 çok acı , hayır ben kendi yorgunlugumuz uykusuzlugumuzu geçtim kendisi perişan oluyor 😢
mutire Baharoyku canım inanki daha bugün hastaneydik. İdrar tahlili bile yapıldı temiz çıktı 🙏🏼 Şu atak gaftasi bı geçsin bakalim
Baharoyku Fkiklim bizde öyle sabah 4 5 kesin o saate kadar uyanık sallıyorum 5 dk yatıp kalkiyor hergun bu şekilde gündüz ise uyuyor
mutire Fkiklim ya başından beri mi öyleydi canım bizde aynı hergun akşam saatinde başlar ağlamalar sonra bir ara uyur sonra uyanır sonra bir bakmışsın saat 4 buçuk 5 buçuk hatta bazen 6,7 😭 bu ne ya vallahi şaştım kaldım ben
Fkiklim mutire aynen en erken 4 canım hatta sabah 8 9 u gordum bi defa düşün ilk kez 20 gunden sonra gaz sancısı cektik gaz gecti diş basladı alt dişler cıktı şimdide üstler benım sırtım yatak gormuyo naparsam yapalım uykudan kalkıyo aglıyo bagrıyo tok eminim yeni emzirdim binbir zorlukla uyuttum uykusuda var uyanmasın diye babası basında salladı genede uyandı asla uyumamş tekrar sabır sabır şükür her halimize canım cok zor aglamaları insanı cok yoruyor ruhen Kalbimi acıyo böyle ama dua et oku bebegın bol bol
Srp94 mutire benim kızımda 3,5 aylık, galiba oda atak zamanlarında dediğiniz gibi çoğu zaman sebepsizce ağlıyor sürekli kucağımda gezdiriyorum bazen ona bile sinirleniyor Allah yardımcımız olsun valla
mutire Srp94 ya önceden kucağımda pis pis yaptigimda sevinen bebek gitti aglamaktan perişan oluyor çok kötü dayanamiyorum onu öyle görmeye