kutsal6363 😂😂😂 afedersiniz gülüyorum ama. Benim kızım da 10 gün sonra 8 aylık olacak. 4.aya girdiğimizden beri beni yerden yere vuruyor. Bugün oturdum hüngür hüngür ağladım. Çok zor bi bebek. Allahım çok şükür sağlıklı diye şükrediyorum. Yoksa gerçekten dayanılacak gibi değil. 8.aya hazır değilim ama o da gelsin de bayıltsın beni 🥲🌺