kutsal6363 Seni çok iyi anlıyorum çünkü yeğenim öyleydi o yüzden kardeşim 2. Yi asla düşünmedi, bu çocuk anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi dedi hep. Gecenin 3lerinde eniştem alıp arabayla gezmeye götürürdü belki uyur diye. Kolik, gaz , uyku hepsini yaşadılar ama büyüdükçe düzeldi canım sabret sen de, çok zor biliyorum ama sabret❤️ Şimdi yeğenim 5 yaşına girmek üzere dünya tatlısı akıllı bir çocuk.