kuzeymom28 Aysemete hangi mamayı kullanıyorsunuz. Bende mama başlamayı düşünüyorum doymuyor bence de açlık ağlamasını yaşıyorum sürekli. Bu arada siz mamaya başladığınızda bebiş kaç kiloydu (soylemek istemezseniz saygı duyuyorum)🍀
Aysemete kuzeymom28 valla en son 2 ay aşısında 5 kilo idi daha tartmadım :) 9 şubat ta 4 aylık olacak aşısında tarttoracagım ama şuan galba 6 kilo var ( Aptamil)