Emzirme danışmanı 1 meme 40 dk da boşalır demişti, ben bir memeyi 4 kez verip sonra ikinciye geçiyorum, her emişi 10 dk sürse 40 dk yapar diye, siz her ağladığında meme verin saat vs tutmayın, o aylarda alt açma krizleri yaşadık bizde şimdi zıbınla durduğunda giyinmek istemiyo neredeyse, illa aç olduğu için değil dönemsel ağlamalar olur kafanıza takmayın