canankuzy bence vermeyin temizse o buharlar çarpıntı yapıyor . Kontörle gitmiştim nasıl oldu diye . Adam dedi çarpıntısı var ödümüzü kopardı nöroloji bölümünü açtı . İçim rahat etmedi çıkışında başka doktora götürdük . Dedi bu buharlar çarpıntı yapabiliyor ondandır . Temizse vermeyin