Sunismyson incimevaa sağol canım umarım bebişinin de ateşsiz anlaamdan acısız geçer🙏🏼 salyalanmadan anlarsın zaten geleceğini diş fırçasıyla etlerini kaşıyabilirsin parmağa takılanlar var, granüller, yeşil soğan, karanafil zyağı karışımı da iyi gelecektir.
UrbanMom incimevaa hepsi sancılı geçti son 7 dış kaldı. Hele ki azı dis. 4 tanesini aynı anda patlattı ama o mu patlattı ben mi anlayamadım. Geceleri uyku düzeni çok kötü bozulmuştu. Diğer dişler nispeten daha iyiydi.