incimevaa Her bebek diş çıkarma sürecini sancılı mi geçirir, sancısız geçiren bebisler yok mu ya umut ışığı olsun bizede 😂
papatyagibi incimevaa Diş dönemlerinde çektiğim zorluğu ataklarda sendromlarda çekmedim Hep ateşli geçirirdi benim bebeler bir elimde bez öteki elimde ateş ölçerle dolanırdım Pek umut ısıgı olamadım 🫢
bisenakillisinzaten incimevaa ilk bebeğimin anlamadık bile bı gün bı baktım dışı cikmis hatta biraz uzamış bile. Azilar falan hep kolay çıktı. Kaç aylıkken çıktı onu bile bilmiyorum hzbshs. Ama ikinci bebemin disleri burnumdan getirdi 🥴🥴
uykuyusevmeyenbebe incimevaa ilk iki dişi hiç anlamadık ama 3.diş beni ve kızımı derbeder etti 😂 çok şükür ateşi olmuyor ama sancılı geçiyor baya şimdi de devamlı eli ağzında sanırım 4.dişimiz geliyor 🥲
papatyagibi incimevaa Ateslenmeleri disin patlamasına yakın olurdu hep iki bilemedin üc gün sürsün ama huysuzluklarına süre bicemem
denizalismom incimevaa bizim çok zorlu geçiyor . Şuana kadar 6 diş çıktı 6 sı da çok sancılı ve ağrılıydı🤦🏻♀️
Sunismyson incimevaa ateş değil ama azı dişlerle ve ön üst dişlerde dedim o çekmesin bu acıyı ben çekeyim kahroldum daha köpek dişlerinde nolucak kestiremiyorum
egemomyy incimevaa 6 aydır eli hep ağzında kaşındığıda belli uykuları da bozuldu ama çıkmıyor dişleri kontrole gittiğimizde sorduk 16 aya kadar çıkmak için süresi var dedi biz 11 aylık olacağız 10 gün sonra ama hala bekliyoruz 😂
3kedili2bebekli incimevaa bebeklerimin ikisi de dişi çıkardı ağızlarında gordum sadece oğlumda biraz mizmizlik yaptı 3. Gün baktım ağzında dış var tabi nazar oldu simdi her dişte hafif ateş yaşıyoruz 😂
Sunismyson incimevaa sağol canım umarım bebişinin de ateşsiz anlaamdan acısız geçer🙏🏼 salyalanmadan anlarsın zaten geleceğini diş fırçasıyla etlerini kaşıyabilirsin parmağa takılanlar var, granüller, yeşil soğan, karanafil zyağı karışımı da iyi gelecektir.