eses123 benım eski evimin nemi yüzde seksenden aşagı düşmezdi. Ev güneş görmüyor ve arka cephede asla hava almayan bir konumdaydı ondan dolayı rutubet yoktu Allahtan ev yeni bina diye ama o kadar nem rutubet küfte yapar. Böyle bir evde ıslak çamaşır asla asılmamalı. Nem 2 ye katlanır. Sürekli evi havalandırıyordum yaz kış , çok fazla temizlik yapıyordum o şekilde çocugum büyüdü malesef kötü bir durum hastalıkta yapar, alerjiyi de çok tetikler.