cikolataliekmek eses123 Bizde kayinvalidemgildeyiz bir haftadır ve nem yüzde 70 in altına hiç düşmedi. Oğlum da geldiğimizden beri öksürük ve burun akıntısı var. Rastlantısal mi nem kaynaklı mi bilmiyorum açıkçası ama gelmeden bor sorun yoktu 🤷🏻♀️
Deletedmom_220 eses123 nem hasta eder adamı. Nem bana hiç iyi gelmez mesela kendimden bildiğim için diyorum. Cocuğun sağlığı için ordan uzaklaşın. Çok fazla öksürük sünizit burun akıntısı nefes darlığı olur
Kuzularinanasi cikolataliekmek nem den tabiki fazlasi da zarar cok kuru olmasi da zarar.40 ile 40 arasi olmali nem.nem azaltan tuzlar vs var onlardan kullanin
Kuzularinanasi eses123 fazla nem bi defa küf yapar yani zararli bakterilerin üremesi icin cok uygun ortam.
cikolataliekmek Kuzularinanasi Çok teşekkür ederim, açıkçası hiçbir bilgim yoktu. Şu an ulasabilecegim yerde nem azaltan tuzlar yok sanırım ama son 2 günümüz zaten bir daha gelişe mutlaka alayim yanımıza çok sagolun🙏🏻
cikolataliekmek Kuzularinanasi Çok teşekkür ederim, açıkçası hiçbir bilgim yoktu. Şu an ulasabilecegim yerde nem azaltan tuzlar yok sanırım ama son 2 günümüz zaten bir daha gelişe mutlaka alayim yanımıza çok sagolun🙏🏻
eses123 Dolores gerçekten mı ya asla düşüremiyorum bana takıntılı diyorlar da çok fazla bence de ne zararı olur sizce
Kuzularinanasi eses123 yani nem yaoacak sebep ne onu bulmaya calisin ozmn .evin icinde surekli camasir mi asili, ev havalandirilmiyor mu
sackgirl Doktorumuz 50-55 olmalı dedi hatta kuru sandı evi biraz peteklerin üzerine su koy dedi ama bizim ev de nemli oluyor o zaman bol bol havalandırıyoruz. Kalabalık evde çamaşır asınca falan da aşırı nem oluyor
Kuzularinanasi eses123 ısı yalitimi duzgu yapilmamissa ondan kaynakli da olabilir yaziyor nette baktim da.belki yalitimla ilgili isin uzmani usta fln varsa danisirsiniz bi bakarlar.
eses123 Deletedmom_220 kimse anlamıyor ki ben diyince bu nem cihazı nerden girdi hayatımıza diyorlar😒