Benim kızım o zamanlar 60 falan içiyordu şuan 2,5 aylık 90 içiyor . Agladıgı içim süreklide aç zannedip beslediğin için olabilir bence . Karnına dokun şiş mi . Şişse gazsan yatmıyordur . 1,5 aylıkken hayattan sogumustum 😅😅gece 4 gibi başlayıp 9-10 gibi yatıyordu . İllallah ettik . 9. Haftaya giröeyle biraz azaldı gibi ama hala arada gaz krizi tutuyor evde gezdiriyorum kucağımdaki düşüyor . Aynen öyle bende diyordum hiç sevemiyoruz tadını çıkartamıyoruz . Uyanık kalmasını istemiyordum çünkü uyanık olunca o kadar hıysuz oluyordu ki . Gazını her beslenmeden sonrada illede çıkartıyordumda ona rağmen gazlı bir bebekti . Zaten karnına hafif hafif vurun tok tok ses geliyorsa gazdır