Deneyimli annelerimin görüşlerine ihtiyacım var, çok çaresizim artık tükendim. 1,5 aylık oğlum var. Mamayla besleniyor. Günde taş çatlasın 11 saat uyuyor. Bu aya göre bu kadar uyku az diye biliyorum. Hadi uyumasını geçtim, uyanıkken hiç normal bir şekilde durmuyor. Sürekli huzursuz, ağlamaklı. Oyun oynatayım, etkinlik yapalım diyorum onun için bile öyle ağlamadan durduğu yok diyebilirim. Gazını çıkartıyoruz, altı temiz, karnı tok ama uyanıkken hiç huzurlu değil. Ne yapmamız gerekiyor çok zorlanıyoruz? He bir de doymak bilmiyor. 120-150 ml arası mama içiyor öğünde. Buna rağmen ağlayınca öncelikle aç mı diye bakıyoruz, mama yapıyorum içiyor. Bebekler doyduğunu mu bilmiyor acaba. Emzik de tutmadı. Yoksa bunlar normal mi çevremde de kimse yok sorabileceğim. Herkesin bebeği uyuyor, kimseninki ağlamıyor ben anlamadım. Önerilerinizi düşüncelerinizi bilmek isterim.