TwinsMom__ inşallah ekran maruziyetidir bu başlığı TV başlığı altında açsanız anneleri bilinclendirseniz keşke burda bir şey deyince suçlu oluyoruz boşu boşuna inşallah tanı konmaz bebişe bende ikiz annesiyim sizi anlıyorum keşke baştan acmasaydiniz ama şunu diyeyim 1 yaş erkek bebeğe göre bence iyi bile denebilir ekrana rağmen bol vakit geçirin oyuncakla oynamasın siz oynayin bildiğiniz oyun oynayın benim tüm günüm öyle geçiyor çok keyif alıyorum iş mi yapacaksiniz alın yanınıza tezgaha koyun anlatarak yapin eline bir şeyler verin boş şeyler değil ama bir kaba un koyup verin fasulye koyun verin çırpıcı verin gösterin öğretici olmayın oyun arkadaşı olun daha hızlı açılacak inşallah da bos yere tanı almadan atlatacaksiniz