TwinsMom__ çoğul gebelikte ve erken doğumda, erkek cinsiyetinde otizm daha fazla görülüyor. Keşke ekran vermeseydiniz ama ikiz annesi olarak ne durumda olduğunuzu herhalde en iyi ben anlarım. Otizm ihtimali var, özellikle doktor demişse. Ama tvden dolayı bir gecikme de söz konusu olabilir. Bir süre daha etkisinin geçmesini beklemek ve tekrar bir teste sokmak gerek