Deletedmom5151 Hamide16 Amin çok sağolun ıhlamurda yok evde bugün kontrole götüreceğim bi baksın doktor içim rahat etsin ciğerim sızlıyor sanki üstümden atamıyorum kafam allak bullak
Hamide16 Deletedmom5151 ben bizim merdivenleri silen kadına vermiştim sadaka olarak. Sizde etrafınızda ihtiyacı olan biri varsa verebilirsiniz
PonciKom Deletedmom5151 senı anlayabılıyorum ki ben daha 1 aylıkken tazyklı memeden süt gelıyor diye aklım gıdıyordu az kalsın nefes alamayınca senın yerıne kendımı koydım burda kötü oldum zaten panık atagım Allahım korusub biz kısarken bıle tıkanınca elimiz ayagımız dolasıyor
Mom567 Deletedmom5151 dizlerinize koyup sırtına vurmanız gerekiyor öyle bir durumda kaç kere izledim tv da da gösterdi Allah bir daha başa vermesin
Kahverengi4 Deletedmom5151 Allah beterinden saklasın çok geçmiş olsun. Okurken ben bile kötü oldum.. 🥺
Duruonur Deletedmom5151 çok geçmiş olsun.ılık ıhlamur yada ılık ballı suda iyi gelebilir.inek sütü içiyorsa ılık ballı sütte iyi geliyor.
NNazHayatt Karadut şurubu alın eczaneden birebir cozum hem kan yapıyo bende boğaz yaraları enfeksiyon gibi şeylere iyi geliyor mutlaka deneyin ben kızıma doktor tavsiyesiyle aldım her zaman evde olur kullanırım
Yorgunanne1 Deletedmom5151 çok geçmiş olsun canım sskın annelğni sorgulma olabileck bişi gelmiş başnızs. Bende küçükken çok tehlke atlatmşm birgün babam dedğnz gibi mosmor kesildn ne yaptysam nefes alamadn arttk nasl olsa öleck diyip boğzna parmağımı soktum öyle kurtldun der. Üzmeyn kndinizi ssdecr dha temknli olun 😘
Kis123 Yorgunanne1 yanı bana da çok tuhaf geldi amacım kimseyi yermek kötülemek değilde bu konuda sorulacak soru mu şimdi 😕
cglyn9 Kis123 Yorgunanne1 yahu size ne?? Bilmediğim bişeyi öğrenmiş oldum, bana da faydası dokunacak belki bu bilginin. İstediğimi yazar, istediğimi sorarım sizi ilgilendirmez.
FeriDeniz cglyn9 muhtemelen küçük bir ilçede yaşıyor arkadaş. Büyük ilçe hastanesi yoksa sağlık ocağının acil bölümü oluyor geceleri açık kalan. Biz de öyle bir yerdeyiz, oradan biliyorum.
tubaelif Deletedmom5151 çok geçmiş olsun inşallah bir daha yaşamazsın canım benim kız da 9 aya Yaklastık 1 kere oldu hemen parmağımı soktum boğazına çıkarttım ananem demişti. O an direniyor ve anne panik oluyor ama serin kanlı olmak lazım.
Mucizem_06 Deletedmom5151 aynısını bende yasadım cocugum mosmor olmustu Sızın gıbı sureklı nefesını dınledım hemen hemen ger bebekte oluyo 🥺rabbım korusun meleklerımızı
kgns Deletedmom5151 lütfen armut elma salatalık pişmemiş havuç gibi kati sert gıdaları bebeklerinize vermeyin ısırmasın. Daha yutma refleksleri var çiğneyemez üstelik ağızda eriyen bir şey değil çiğnese bile onu yumuşatamaZ. Bu meyveleri kendi ısırıp yemesi için en erken yaş 2. aniden nefes alır nefes borusuna kaçar falan Allah korusun. Çok geçmiş olsun tekrarını yaşatmasın rabbim tüm çocukları korusun.
Dyglilaa Deletedmom5151 su verirsin ozmn canım bak doktorunda söylemiş oda allahın izni ile Boğaz’ını rahatlatır.