BenDiyeBiri_ yani şöyle benim anladığım kadarıyla ciğerin ne kadar etkilendiği önemli. Bizim doktorumuz ciğerleri dinlediğinde iyi dedi evde de düzelir ama isterseniz yatıralım en azından kötüleşmesin gibi konuştu o yüzden yattık ama burda da tek yaptıkları buhar ve oksijen vermek buharı evde de yapıyorduk zaten oksijeni de eve alırız herhalde yani hastanenin pek bir faydasını görmedik biz anlamadım çoğu kişi de evden hastaneye yatışta daha hızlı iyileşmiş