Benim bebegimde 3 aylık 10 gün yoğun bakımda yattık antibiyotik buhar Oksijen derken toparlandı ama rsv denen illet çok kötü çünkü biranda hızlı bir şekilde bebekleri etkiliyor ben çok korkmuştum çünkü doktor entübe bile edebilirim demişti ömrümden 10 yıl gitti resmen bence en ufak semptom da hastaneye götürmek lazım Rabbim bebeklerimizi korusun çok geçmiş olsun