barbiee_ ben bitane soğanı yarım ay şeklinde dogradim biraz yağla soteledim 1 tane yeşil biber ekledim biraz daha kizartip sonra mantarı soteledim kızarmaya baslayinca küp küp dogradigim tavuk göğsünü ekledim hep beraber iyice kavurdum pişince baharat ekledim pul biber kara biber toz kırmızı biber tuz siz hangi baharati seviyorsanız bu şekilde biraz daha çevirip az bisey sıcak su ekleyip fokurdayip yemek birbiriyle bağdaşinca altını kapattım bu şekilde çok güzel oluyor kuruda olmuyor evde varsa domatesde ekleyebilirsiniz