arsentopik kızımda aynı şekilde 14 aylıkken 14,200 civarıydı şuan 17 ay 7 günlük 16,5 aylıkken 15,400dü yürüyüp hareketlenmeye başladığında ve azı diş falan filan derken eski iştahından eser kalmıyor, dolayısıyla kilo alımı da o kadar hızlı ilerlemiyor. Kızım 2700 doğmuştu 2 özel 4 devlet doktoruna sorduğumda anne sütü aldığından herhangi bir diyet olamayacağını ilerleyen dönemde bu kilodan eser kalmayacağını aile olarak Bizimde iri yapıda olduğumuzu genetik yatkınlığı falan anlatıp gayet normal olduğunu söyledi. Boyuda 84cmdi en son.