arsentopik ondan olabilir zaten bebekler ya annenin ya da babanın bebekligine benzer ,bizim de anne baba olarak zayıfız 2. Çocuğu doğurduktan sonra hayatımda ilk defa 50 kilo üstünü gördüm, kızlarım da bana çekmiş misal o yuzdne genetik faktörler de önemli ,benim büyük kızım 4,5 yaşında 15 kilo düşün 🤣