badai maalesef ki çene yapısını bozuyormuş da üst damağı birleştiriyormuş ileride dişleri çok çabuk çürüyor muş ben de bunları duyduğum için işte şu an kesmeye çalışıyorum hani güzel bir şey uyuturken ederken veya dışardayken yani doktorların hemşirelerin dediği gibi susturucu ama bir de bunun işte sonradan kesmesi var anneye bir külfet resmen ben pişmanım yani