badai doğduğu gün verdim. Ne meme reddi ne biberon reddi hiçbirşey yaşamadım. Hiç pişman olmadım, emzik iyi ki var. Sadece uyurken veriyorun şuan gündüz hiç aramıyor. Uykuya geçince kendi atıyor. 1,5 yaşına kadar devam sonra emziğe bye bye. Hayırlı olsun çocuğunuz bu arada.