Kasımda doğum yaptım rapor parasının bir kısmı yattı sadece onun harici ne süt parası ne bişey yatmadı. Süt parası için başvuruya gerek yok demişlerdi başvuru mu yapmak gerekiyormuş ? Bir de bu aylık 5 bin tl meselesi 2025 içinde doğum yapanlar için mi