Papatya-eylul88 bizimde wbc değeri yüksek çıktı ama hastalandı o akşam 10 gün geçti şimdide mukuslu ishal ve ateşlendi büyük ihtimalle bundan yükselmiştir hafif burun akıntısına bile yükseliyor doktor gittik oda kan istedi yine yüksek ama zaten burnu akıyordu ve ishal ateş oldu omdan dedi doktor büyük ihtimalle