Papatya-eylul88 Kızlar referans araligj 40.70 Bizim deger 25. Canım sıkıldı baya. 15 ayligiz bu arada Hasta degil suan tam 1 ay once hastaydı en son. Varmı başına gelen??? Daha göstermedjm sonucu dr.bugun verdik test
merveaslanb Papatya-eylul88 geçmiş olsun takip edilip hematolijiye yönlendirme yapabilirler belki. Hgb değeri kaç ?
prenses3565_ Papatya-eylul88 50-70 referans bizim 20 cikmis doktor tekd egere bakarak yorum yapmayin dedi sonuclar normal dedi ki lym 72 olmasina ragmen
merveaslanb Papatya-eylul88 çok basit bir griple bile oynuyor değerler. Vitamin değerleri ve hgb referans aralığındaysa merak etmeyin bebeklerin bizden farklı oluyor değerleri
Papatya-eylul88 merveaslanb Hgb 12.16 referans araligi 13.7 gelmiş Neden öyle dediniz ciddi biseyimi var bebegmin:( Aslında 1 kasimda bakilmiş bundan önce referans araliginda gelmiş neu%
merveaslanb Papatya-eylul88 kan değeri normal gelmiş. Kan değeri normalse pek bir şey ifade etmiyor genelde. Allah’ın izniyle bir şey yoktur.
Durucuumm Papatya-eylul88 sizin yine iyiymiş bizim biraz daha düşüktü çok korkuttular bizi ama sonra özel doktora gittik 1 yaşında bebeklerin bağışıklığı tam oluşmayabilir korkacak bişey yok kan sayımı ve vitaminler iyi çıkmıştı. Ama o dönem hem 2 dişi birden çıkarıyor ve 1 hafta öncesinde ateşli hasta olmuştu ondan düşük çıkmıştır dedi doktor. Korkmayın bence sizde ama takip edin