Gizmokzilla Allah beterinden korusun inşallah,çok geçmiş olsun 😞 Ben İzmir’de yaşıyorum,Polis memuru Fethi Sekin şehit olduğunda tam oradan geciyordum,bombanın dumanıni bile görmüş olmam beni nasi etkilemisti hâlâ cikaramam hafizamdan😞 oracıkta şehit olmuştu polisimiz. Allah kalanların sağ salim çıkarılmasını nasip etsin inşallah 🤲 dua edelim bol bol