JollyBaby inşallah ama imkansız şuan burası berbat halde. Gün içinde yaya geçişi max 20 olan yolda şuan 5 dk’da 80 90 kişi geçti.. 3 4 tane büyük vinç geldi yolları tamamen kapattılar ve gözümün önünde çöktü bina bir anda ya.. Allahım dedim ki deprem bölgesindekiler o psikolojiyle nasıl yaşadı Rabbim yardımcısı olsun herkesin.. Şuan drone araması yapılıyor, afad umke arama yapıyor ve medyaya yansıyan sadece 5 kişi.. İmkansız imkansız imkansız