Uyku eğitmeni değilim ama uyku düzeni gerçekten önemli hem anne için hem bebek için ilk oğlumu 4 aylıkken uyku rutini oluşturup saati gelince uykuya götürürdüm şu an iki yaşında ve hala aynı şekilde devam ediyor 9 aylık bebeğim ise uyku konusunda çok zor bir bebek ve ben bununla mücadele ediyorum çok şükür onu ağlatmadan gündüz uyku düzeni kurduk ama gecesi eskisi kadar değil çok şükür yinede olması gerektiği gibi de değil onu emzirmeyi azaltarak düzene sokmaya çalışıyorum benim bebeğimin sorunu destekler yani pış pış sesi ve popoya yavaş da olsa vurulması destekleri istemiyor ama ben bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum onu araştırıyorum sadece şundan çok eminim bir düzen kurulunca bebekler o düzenle yola devam ediyorlar ve bu iki tarafı da rahatlatan bir şey ben bebeğim için saat başı çığlıkları dursun diye bay bay damlası kullandım zaditen kullandım her yolu denedim asla ama asla sakinleşmedi ne zmn ki uyku düzeni oluşturdum yere yatırarak popoya pış pış yaparak uyutmaya başladım o zmn azaldı tabiki rutinler de önemli ama bu benim 7,5 ayımı aldı ve şuan bebeğim güzel uyusun diye her gece onu mutlu bir şekilde uyutuyorum diğer şekilde sürekli kalkıyor