Kızlar 4 aylık bebişimin sorunu ne inanın araştırmaktan sormaktan ve bulamamaktan yoruldumm yorulmanın da ötesi bezdim ilk üç ay emzirme kavgaları şimdi de uyku kavgaları ne zamanki 3 aylık oldu bebeğime bi şey oldu zaten zar zor ayakta zıplayarak emziriyordum artık onu da almadı uyurken de yine ayakta geziniyordum uyuyordu ama bir gün öyle uyutmaya çalışırken bir anda kendini atmaya başladı geriye bildiğin savurdu yani kendini tam uyucakken ve o gün bugündür böyle yani önce kucak denedim sonra kucakta pilates topunda sallamayı denedim sonra ayağa geçtim ama tam uykuya dalcak kendini atıyor ayaklarıyla tepiniyor bağırıyor ağlıyor ben de hızlı hızlı sallayıp ee eee eee dersem zorla dalıyor şimdi hamakta sallıyorım biraz daha iyi gibi ama hala kendini ata ata uykuya geçiyor bildiğiniz tepiniyor ya bu ne böyle bi şey yaşayan ve sonradan geçen var mı yani istiyorum ki güzel güzel sallayım tamam yine geç uyusun ama kendini ata ata ayaklarıyla tepine tepine kendini yormasın şimdi zaten 4 aylık olduk hadi diyelim atak dönemi yahu çocuğum 3. Aydan mıbaşlado acaba atağa bi de ben bunu desteksiz uyutma planlaro yapıyorum nerdeee