Ben ilk taktırdığım da ağrı falan hissetmedim ama ilk 6 ay ara ara lekelenme ve akıntı tarzı şeyler oldu bide adet günüm ve kanamam fazlalaştı şuan 10 ay oldu ama sanki bana yaramadı gibi afedersiniz ön tarafımda ve arka tarafımda ağrılar olmaya başladı bazen oturmaya bile korkuyorum ama şuan adet günüm ve kanama azaldı tek sıkıntı ağrı oluyor bu arada geri çekilme falan yok yani zaten geri çekilme korunma yöntemi değil