Bende doğumdan hemen sonra taktırdım 1,5 sene oldu 6ayda bir kontrole gidiyorum çünkü bazı zamanlar yerinden oynayabilirmiş düzenli kontroller yapılması gerekiyor.şunu da belirteyim doktorum bana en iyi korunma yönteminin spiral olduğunu ve %99 koruma sağladığını söyledi .hamile kalanlar bence düzenli kontrol yaptırmadıklRı için olabilir