Doga_sever
Post sahibini tenzih ediyorum ama size katılıyorum cidden bizim çocukluğumuzda annelerimiz kek kısır poğaçayla misafir ağırlardı hatta bazen sadece kuruyemişle abartılı masalar ikramlar yoktu sohbet muhabbet çok güzeldi kimse kimsenin ikramına takılmazdı ama şimdi öyle değil maalesef ev sahibi sohbete bile zor katılıyor ikram taşımaktan ve hem misafir öncesi hem sonrası saatlerce hazırlık temizlik yorgunluk oluyor hele bide çocukla 🤦♂️🤷♀️