Merhaba kızlar
bebeğim 7 ay 21 günlük şimdiye kadar sütüm gayet iyiydi yaklaşık 1 hafta 10 gün önce ateşlendi huysuzlaştı emmek istemedi çok üzüldüm hasta olduğu için ertesi gün yine aynı şekilde emmedi o günden bu yana sütüm çok çok azaldı şuanda emmesinde sıkıntı yok ama sütüm çok az ne yapacağımı bilemedim 😢
rezene , hurma , incir , dut kurusu yiyorum ama fayda sağlamadı bebeğimde emmeden uyumuyor . Emiyor süt gelmeyince huysuzlanıp ağlamaya başlıyor ve uyanıyor
lütfen bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz
teşekkürler şimdiden