Iscan bende aynı sebeplerden 24. ayda sonlandırdım. Ama pişman oldum, öğle uykusunu bıraktı. Evet gece artık deliksiz uyuyor ama öğle uykusunu tamamen bıraktığı için gündüz çok yoruluyorum. Tabiki her çocuğun mizacı farklı, bazı çocuklar uykuyu çok seviyor. Zaten benim kızım doğduğundan beri gündüz uykusunu çok sevemedi. En kolay şekilde huzurla bırakırsınız umarım.