17 aylık olacak artık bıtırmek istiyorum emerek uyuyor sureklı rmmek için uyanıyor gece emiyor gunduz emiyorrr yetti bana sütümde yok öyle az az geliyor bitirmek istiyorum çok şükür bu zamana kdr emzirdim ama artık bi uyku duzeni olsun istiyorum neler yapmaliyım nerden başlamalıyım bşr anda mı yavaş yavaş mı gunduz nasıl gece nasıl olmalı neler denemelıyım bilmiyorum 2. Bebeğim ama diğerını mamayla buyuttum bitirme konusunda hiç bir fikrim yok nasıl yapacagım daha once denemiş olanlar tecrübelerınızı yazarsanız çok mutlu olurum🌸