berrakhsmnlr ilk çocuğumda molfix kullandım çok memnundum, ikinci de sleppy daha uygun diye ilk başta onu aldım, elindekiler bitsin diye 1ay kadar kullandım ama sinir krizi geçirtiriyordu, bezin yarısı boşken diğer yarısı taşıyordu, çocuğun üstü başı ıslanıp duruyodu, elimde daha 2 paket vardı ama dayanamadım, molfixe geçtim. Ama sleppy’in ıslak mendillini çok seviyorum o konuda başarılılar.