berrakhsmnlr Of arkadaşlar çıldırmak üzereyim doğduğundan beri sleepy bionatural kullanıyoruz şuana kadar hiç bi sorun yoktu bezi bitmişti yeni aldık eşim yanlışlıkla külot bez almış bunda sıkıntı yok ama 4-5 gündür üst değiştirmekten gına geldi bez tam dolmamasına rağmen heryeri ıpıslak kalıyor nasıl şey anlamadım günde 30 kere üstünü değiştiriyorum çocuğun gece uyanmayan çocuk 3-4 kere ıslaklıktan uyanmaya başladı ne lanet bişeymiş noldu bu bezlere kalitesini mi düşürdüler naptıların yarın başka marka alıcam ne önerirsiniz sızdırmayan pişik yapmayan
16momm berrakhsmnlr ben hiç beğenmedim ilk Zaman 1-2 no kullandık bitsin diye dua ettim yani sonra molfixe geçtik hep sızdı sürekli üst değiştir bezmiştim
gmz10 berrakhsmnlr Ben de sleepy bionatural kullanıyordum o kadar çok sızdırma ve koku yaptı ki molfix e geçtim rahatladım.
Gfs713 berrakhsmnlr neredeyse bütün bezleri denedim molfix pure&soft (paketi sarı olan)kullanmaya basladım harika bi bez ama benim yaşadığım yerde bulmak biraz zor oluyordu bir gün bulamayıp normal molfix aldım mecburiyetten (paketi mavi olan) bir kere almıstım cok kalın gelmişti sevmemiştim ama içeriğini değiştirmişler o kadar güzelki incecik pamuk gibi hiç sızma pişik vs de yaşamadım pure&softun yoklugunu aratmadı diyebilirim
Nurcaseyler Bende sleepy kullanıyordum sürekli çocuğumun üstü ıslanıyordu hep taşırma problemi yaşadık hem çiş hem kakada artık gına gelmişti molfixe geçtim rahat ettim. Molfixten önce goon, bebem natural gibi markalarıda denedim yok en iyisi molfix
minervadefne Molfix kullanıyorum açık mavi olan paketi kullanıyorum çok memnunum 8 aylık olduk 2 yi geçmemiştir bez taşması yenisi çıkmıştı premium sanırım onu kullandım denemek için pişik yaptı bizde
berrakhsmnlr 16momm ay evet biz 16 aydır hiç böyle olmadı ama son bir haftadır gına geldi hadi dedim idare edeyim 2 paket var ama yok yarın değiştircem her gün bir makine çamaşır yıkıyorum
16momm berrakhsmnlr 16 ay iyi gitmiş 2 ay ziyan etti bizi o marka 😃 ben başından beri hiç sevmedim 1 no neyse orta halliydi 2 no tamamen rezalet çıktı
berrakhsmnlr gmz10 ay allah ne kadar çok aynı şikayet varmış bizde de sonradan bozdu valla yarın molfix alıyorum
gmz10 berrakhsmnlr yenidoğan gayet güzeldi de sonrası bozuldu. 2 ve 3 ü de ısrarla kullanmaya devam ettik bi de keşke daha erken değiştirseymişim