ayazannesii bende bebekken 2 saatte bir emziriyordum bir yaşından sonra da emzirir yatirirdim sabah uyanirdi gündüzde ⅔ kere emerdi ama ne olduysa su 4 aydır ne gece ne gündüz farketmiyor sürekli emmek istiyor memeden ayrılmıyor benden ayrılmıyor sürekli yapışık ikiz gibiyiz