Gerçekten zor dayanıyorum zor duruyorum ben ya. 20 ayı bitirecek hala uykularımız berbat ya berbat anne memesi almıyor gece beslenmesi almıyor ama gel gelelim dişler daha çıkmadı artık onlara yoruyorum ama her gece her gece de bu kadar diş olmaz ya 21.15 te uykuya geçti 11 de uyandı şimdi uyandı (00.28) ben gerçekten artık cıkmazdayım gibi geliyor. Gece olsun hiç istemiyorum mesela…
Gözler kapalı ama sağa dola dönüyor ayak vuruyor müdahale etmesem iyice uyandırıyor kendini çok yıprandım bu konuda bu uyku konusu yüzünden ben asla düşünmüyorum ikinci çocuğu çok zor ya çok duzene giren bir şey yok şaka gibi 😣😣😔😔